Fuh akhirnya anak-anakku buat jugak

Salam semua, selamat berhujung minggu, hari nie belum ada plan nak kemana-mana, bosan pulak asyik gi shopping je…hehehe so duduk umah je bersama 3 hero nie.

image

Ha ye tajuk entry nie memang bikin Yan panas hati jugak, tapi nak buat macam manakan, benda dah jadi, tengok gambar bawah…nasib baik Projek 2 beradik pukul 3 pagi dah takde kalau ada harus Yan melalak lagi..kah3 πŸ˜›

***********************************************************
****************************************************
********************************************
***********************************
*************************
*******************
***************
***********
********
*****
***
**
*

image

Tahniah anak-anakku kerana berkerjasama untuk menconteng dinding yang baru je ayah korang cat masa raya baru nie…uhuk…ingatkan nak buat Hasil seni contengan kat buku je, nie dah melarat sampai ke dinding…gggrrr! so sergah sikit dah takut, harap-harap diorang tak buat lagi πŸ™‚

Live Blog – Sent via HTC Desire Z

Nota Yanmie : Kalau liveblog macam nie lah tak dapat nak watermarkkan gambar, leceh πŸ˜›

About yanmie 2602 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

41 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge