Fuh akhirnya anak-anakku buat jugak

Salam semua, selamat berhujung minggu, hari nie belum ada plan nak kemana-mana, bosan pulak asyik gi shopping je…hehehe so duduk umah je bersama 3 hero nie.

image

Ha ye tajuk entry nie memang bikin Yan panas hati jugak, tapi nak buat macam manakan, benda dah jadi, tengok gambar bawah…nasib baik Projek 2 beradik pukul 3 pagi dah takde kalau ada harus Yan melalak lagi..kah3 :P

***********************************************************
****************************************************
********************************************
***********************************
*************************
*******************
***************
***********
********
*****
***
**
*

image

Tahniah anak-anakku kerana berkerjasama untuk menconteng dinding yang baru je ayah korang cat masa raya baru nie…uhuk…ingatkan nak buat Hasil seni contengan kat buku je, nie dah melarat sampai ke dinding…gggrrr! so sergah sikit dah takut, harap-harap diorang tak buat lagi :)

Live Blog – Sent via HTC Desire Z

Nota Yanmie : Kalau liveblog macam nie lah tak dapat nak watermarkkan gambar, leceh :P

41 thoughts on “Fuh akhirnya anak-anakku buat jugak

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge