Salam semua, syukur hari nie masih lagi bernafas di usia 28 tahun, masih muda kan..ahaks, pertama kali terima kasih pada rakan-rakan semua yang mengucapkan selamat hari lahir dan mendoakan kesejahteraan Yan dan keluarga, amin…deringan Smartphone HTC Desire Z tak berhenti-henti, I Like!!

birthday

Terima kasih Daus, sempat lagi buat kad nie di Facebook

Tak sangka begitu ramai yang wish birthday kat Yan, tepat detik pukul 12 malam sehinggalah sekarang, tak kira yang wish dari twitter, facebook, YM, sms, call…terima kasih semua…sob…sob….daku terharu πŸ™‚

Antara mesej dari kawan-kawan Twitter, terima kasih semua πŸ™‚

facebook

Antara mesej kawan-kawan kat Facebook, terima kasih semua πŸ™‚

Dengan kehadiran Smartphone HTC Desire Z makin menceriakan lagi suasana ulangtahun kelahiran, di mana sentiasa membuatkan Yan tersenyum lebar bila notification dari phone tersebut di terima dengan bunyi alert yang sangat comel, setiap YM, facebook, twitter dan YM yang mention akan automatic Yan tahu melalui alert notification, ini kerana semua akaun Yan tersebut di synchronizeΒ kan dengan phone tersebut…sangat menyeronokkan!!!

Nota Yanmie : Yeayyy dah boleh buat Screen Capture untuk Smartphone HTC Desire Z πŸ™‚

By yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

56 thoughts on “#maxis10 : Happy Birthday to me”
  1. hepi besday yan…tinggal jugak ucapan kat sini walaupun dah smsm malam tadi.. πŸ™‚ akak doakan yang terbaik buat yan… πŸ™‚

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge