Blog SuperMak


Salam semua, semalam dalam perjalanan ke KL, kereta en.hubby berselisih dengan satu kereta nie…sangat kiut rupa bentuknya, sehinggakan membuat kami suami isteri nie tergelak mengekek, mana tidaknya kereta yang di maksudkan kereta lembik iaitu kereta Walkswagen…hahaa, so siapa yang bagi nama kereta lembik nie???

Volkswagen New Beetle

Sumber gambar dari wikipedia.org

Adakah patut punyalah kiut kereta nie tapi di gelar kereta lembik, tang manakah yang lembiknya?? jom cekidaut macam mana kereta walkswagen New Beetle tu blh jadi kereta lembik….hahhahaa

Klik SINI untuk memiliki Laptop Acer Aspire One secara PERCUMA!!

Lokasi – Highway Kesas *punyelah jem giler*

Waktu – 12.30 tengahari.

Tajuk – Kereta Lembik :)

.

Ayah/en.hubby – Abang, tengok belakang ada kereta comel *sambil drive kereta*

Aiman/Haziq – Mana Ayah! *sambil toleh ke belakang*

Ayah/en.hubby – tunggu je, nak dekat dah….

.

Tiba……tiba…..kerete tersebut memecut tepi kereta en.hubby dan riuh seketika sebabnya diorang cakap…..macam kat bawah nie!

.

Aiman/Haziq – Fuiyoooooooooooooooooooooo kereta lembik tuuuuuuuu!!!

Ayah/ibu – hahahhahahahahahahaaa kereta lembik????

Aiman/Haziq – yelah kereta lembik, tengok rupanya tu…

Ayah/Ibu – hahahhaaa *layankan jeeee*

.

Nota Yanmie : Seronok sangat semalam bawa anak-anak pergi KLIMS :)

43 Thoughts on “Kereta Lembik?

  1. hahah tu la, nie anak2 tgk benda lembik tu kat mane nie! hati2 bila keluar bilik air wahai ibu dan bapa..

  2. Hehe…kanak2 selalunya jujur…ehhehe…
    rashid recently posted..Sempat Lagi Ucap Tahniah Kepada Pasukan Bola Sepak MalaysiaMy Profile

  3. Hehehe
    kereta power tu

  4. Nota Yanmie : Seronok sangat semalam bawa anak-anak pergi KLIMS :)

    patut lah kak yan sunyi je smalam..hahah

  5. hahahaha apa yang lembiknya..hahahaha

  6. hahahaha. lawak betullah. kereta lembik. mcm2 peel bdak dorg tu ye.

  7. kereta lembik haha..kelakar la anak-anak kak yan ni

  8. boleh jadi ini kereta kertas.
    kapal kertas pun ada.masa zaman sekolah.

  9. minyak dah lama tak bubuh.
    lembik la kereta tu.

  10. @yanmie putitit? hahaha klakar.. klakar.. 1st time ni dgr perkataan tu.. ape maksudnye, ke saje2 je sbut?

  11. @yanmie

    apsal tepuk dahi plak? mcm2.. hehe

  12. hahaha..mcm mne la bleh kuar kereta lembik 2..
    sy pun xphm lg..

    • hahhaa tp diorg pandai, klu keta yg buruk2 tu diorg panggil keta buruk..yg comel mcm tu diorg panggil kereta lebik, klu kereta spot diorg panggil kereta glem….hahahhaa

  13. Ikhwan Pauzi on December 6, 2010 at 12:43 pm said:

    fuiyo.. kereta lembik tu.. haha..

  14. kete faveret sy tp sy suka warne kuning..huhuh

  15. hahaha.. apa yang lembik nya?
    tp mmg comel la keta tu..

  16. hahaha..lucu betukl budak berdua ni..agaknya sebab apa mereka panggil kereta lembik?sebab kereta tu melengkung kot…ibu tak tanya ke?

  17. Pingback: Tweets that mention Kereta Lembik? | yanmieonline.com -- Topsy.com

  18. hehe.. mcm2 nama lak keta tu dapat.. dapat nama “lembik” sbb die nyer nama lain “keta kura-kura”, kura-kura kan jalan lembik je.. agknye la.. haha..

    sue pn dh g KLIMS tu, tp xmasuk, ramai sgt dk bratur, xbrapa rajin nk tggu.. heee.. lg pn singgah jap je, ada acara seterusnye.. tp sempat la tgk hadiah keta tu.. gile bertuah sapa dpt tu..

  19. haha adoi,,kerenah budak-budak menceriakan suasana. Kitorang plak panggil kereta katak sebab rupa bentuk kereta tuh, org utara panggil ‘wak segan’ kot.. =)

  20. Fuyoo Magic :p RT @yanmie: Blog Updated : anak kata "fuiiyyoooooo kereta lembik tu" http://bit.ly/gXIF5G cekidaut yea :)

  21. hehe..keletah budak-budak tak kering gusi dibuatnya..laaa..akak dah poie ke KLIMS 10 adeyy..kena pegi gak nie…

    • ha’ah dh pegi smlm mmg best, tp x amik gmbr dgn bunmblebee sbb ramai sgt yg queue.

      tiket rm20, amik pakej family rm40 je…maksimum anak2 blh bawa masuk 5 org bawah 12 thn :)

  22. kereta lembik?…hahahaha kereta power ni kak yan.. wah seronok tak g KLIMS ni.. pegi juga ari sabtu tapi tak masuk.. sampai tempat kaunter je.. saja nak tengok suasana.. lepas tu terus g MAHA

  23. Blog Updated : anak kata "fuiiyyoooooo kereta lembik tu" http://bit.ly/gXIF5G cekidaut yea :)

  24. Blog Updated : Kereta Lembik? http://bit.ly/gJdy3g cekidaut yea :)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation