Kereta Lembik?

Salam semua, semalam dalam perjalanan ke KL, kereta en.hubby berselisih dengan satu kereta nie…sangat kiut rupa bentuknya, sehinggakan membuat kami suami isteri nie tergelak mengekek, mana tidaknya kereta yang di maksudkan kereta lembik iaitu kereta Walkswagen…hahaa, so siapa yang bagi nama kereta lembik nie???

Volkswagen New Beetle

Sumber gambar dari wikipedia.org

Adakah patut punyalah kiut kereta nie tapi di gelar kereta lembik, tang manakah yang lembiknya?? jom cekidaut macam mana kereta walkswagen New Beetle tu blh jadi kereta lembik….hahhahaa

Klik SINI untuk memiliki Laptop Acer Aspire One secara PERCUMA!!

Lokasi – Highway Kesas *punyelah jem giler*

Waktu – 12.30 tengahari.

Tajuk – Kereta Lembik :)

.

Ayah/en.hubby – Abang, tengok belakang ada kereta comel *sambil drive kereta*

Aiman/Haziq – Mana Ayah! *sambil toleh ke belakang*

Ayah/en.hubby – tunggu je, nak dekat dah….

.

Tiba……tiba…..kerete tersebut memecut tepi kereta en.hubby dan riuh seketika sebabnya diorang cakap…..macam kat bawah nie!

.

Aiman/Haziq – Fuiyoooooooooooooooooooooo kereta lembik tuuuuuuuu!!!

Ayah/ibu – hahahhahahahahahahaaa kereta lembik????

Aiman/Haziq – yelah kereta lembik, tengok rupanya tu…

Ayah/Ibu – hahahhaaa *layankan jeeee*

.

Nota Yanmie : Seronok sangat semalam bawa anak-anak pergi KLIMS :)

43 thoughts on “Kereta Lembik?

    1. hahhaa tp diorg pandai, klu keta yg buruk2 tu diorg panggil keta buruk..yg comel mcm tu diorg panggil kereta lebik, klu kereta spot diorg panggil kereta glem….hahahhaa

  1. hahaha..lucu betukl budak berdua ni..agaknya sebab apa mereka panggil kereta lembik?sebab kereta tu melengkung kot…ibu tak tanya ke?

  2. hehe.. mcm2 nama lak keta tu dapat.. dapat nama “lembik” sbb die nyer nama lain “keta kura-kura”, kura-kura kan jalan lembik je.. agknye la.. haha..

    sue pn dh g KLIMS tu, tp xmasuk, ramai sgt dk bratur, xbrapa rajin nk tggu.. heee.. lg pn singgah jap je, ada acara seterusnye.. tp sempat la tgk hadiah keta tu.. gile bertuah sapa dpt tu..

  3. haha adoi,,kerenah budak-budak menceriakan suasana. Kitorang plak panggil kereta katak sebab rupa bentuk kereta tuh, org utara panggil ‘wak segan’ kot.. =)

    1. ha’ah dh pegi smlm mmg best, tp x amik gmbr dgn bunmblebee sbb ramai sgt yg queue.

      tiket rm20, amik pakej family rm40 je…maksimum anak2 blh bawa masuk 5 org bawah 12 thn :)

  4. kereta lembik?…hahahaha kereta power ni kak yan.. wah seronok tak g KLIMS ni.. pegi juga ari sabtu tapi tak masuk.. sampai tempat kaunter je.. saja nak tengok suasana.. lepas tu terus g MAHA

    1. hahhaa tulah pasal, punyelah mahal keta tu diorg panggil keta lembik pulak..wakakka layankan je :)

      lorrr napa x masuk je? lagi best dr MAHA…ehehee

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge