Salam semua, semalam dalam perjalanan ke KL, kereta en.hubby berselisih dengan satu kereta nie…sangat kiut rupa bentuknya, sehinggakan membuat kami suami isteri nie tergelak mengekek, mana tidaknya kereta yang di maksudkan kereta lembik iaitu kereta Walkswagen…hahaa, so siapa yang bagi nama kereta lembik nie???

Volkswagen New Beetle

Sumber gambar dari wikipedia.org

Adakah patut punyalah kiut kereta nie tapi di gelar kereta lembik, tang manakah yang lembiknya?? jom cekidaut macam mana kereta walkswagen New Beetle tu blh jadi kereta lembik….hahhahaa

Klik SINI untuk memiliki Laptop Acer Aspire One secara PERCUMA!!

Lokasi – Highway Kesas *punyelah jem giler*

Waktu – 12.30 tengahari.

Tajuk – Kereta Lembik :)

.

Ayah/en.hubby – Abang, tengok belakang ada kereta comel *sambil drive kereta*

Aiman/Haziq – Mana Ayah! *sambil toleh ke belakang*

Ayah/en.hubby – tunggu je, nak dekat dah….

.

Tiba……tiba…..kerete tersebut memecut tepi kereta en.hubby dan riuh seketika sebabnya diorang cakap…..macam kat bawah nie!

.

Aiman/Haziq – Fuiyoooooooooooooooooooooo kereta lembik tuuuuuuuu!!!

Ayah/ibu – hahahhahahahahahahaaa kereta lembik????

Aiman/Haziq – yelah kereta lembik, tengok rupanya tu…

Ayah/Ibu – hahahhaaa *layankan jeeee*

.

Nota Yanmie : Seronok sangat semalam bawa anak-anak pergi KLIMS :)