Aksi panas adik beradik

Salam semua, alahai baru tau pasal berita nie, semalam sibuk sangat-sangat, berita laporan dari akhbar metro semalam pasal rakaman aksi seks 2 adik beradik yang dipercayai di rakam di sebuah hotel menggunakan telefon bimbit, sanga-sangat memalukan!, risau pulak semakin parah keruntuhan moral masyarakat negara ini.

aksi panas 2 adik beradik

Minta seluruh ahli keluarga kita di jauhkan dari perkara-perkara sebegini, siapa yang patut dipersalahkan bila berlakunya perkara ini?, tambahan pulak usia pasangan tersebut masih terlalu muda yang mana budak lelaki tersebut dipercayai berusia antara 11 dan 12 tahun manakala pasangan perempuan antara 13 dan 14 tahun.

Nota Yanmie : Sedangkan kanak-kanak boleh beraksi macam tu, orang dewasa apatah lagi :(

30 Comments on Aksi panas adik beradik

  1. eiyda
    December 18, 2010 at 1:19 pm (4 years ago)

    woowoo..semalam pon ade baca kak..memnag terlejut sangt…budak2 skang terlalu terdedah pada bende2 yg xsepatutnyer..dorang masih belom boleh terima bende2 cam ni kan…dorang xtau mn buruk mn baik huhuhu..
    eiyda recently posted..Ya Allah Ya Tuhan KuMy Profile

    Reply
  2. wazy
    December 18, 2010 at 1:14 pm (4 years ago)

    ish ish
    apa la nak jadi ni
    harap pelbagai pihak dapat membuat tindakan susulan untuk membendung kejadian seperti ni pada masa akan datang
    wazy recently posted..E-Book Rahsia AdsenseMy Profile

    Reply
  3. Ikhwan Pauzi
    December 17, 2010 at 10:26 pm (4 years ago)

    sekarang ni macam-macam..

    Reply
  4. eiela
    December 17, 2010 at 6:59 pm (4 years ago)

    takutlah dengar berita camnih. sebab tuh eiela sokong pend seks diajar di sekolah rendah. budak-budak sekarang dah advanced. pengaruh banyak sangat. mintak dijauhkan lah sebab hari tuh baru je dlete klip tak senonoh dlm hp anak buah, dia senyap je..kalau bising siap la.
    eiela recently posted..Ayam Pencen Askar Dan PolisMy Profile

    Reply
  5. akubiomed
    December 17, 2010 at 11:34 am (4 years ago)

    Mereka ini terlalu mentah untuk memahamai tentang seks. Ini jadinya kalau tidak dipantau kerana percaya kepada anak-anak bulat.
    akubiomed recently posted..Syyh Aslah nak tidurMy Profile

    Reply
  6. mimie1678
    December 17, 2010 at 10:56 am (4 years ago)

    oh oh…. sungguh menakutkan…

    btw, yan… mcmmana u wat box comment mcm nie yer… leh ajar…?

    thanks…
    mimie1678 recently posted..SIKIT LAGIMy Profile

    Reply
  7. ProfHariz
    December 17, 2010 at 10:55 am (4 years ago)

    Errrrrrr.. Apakah ini? Budak area sini kot tapi saya x tahu >.<
    ProfHariz recently posted..Filem Aku Masih DaraMy Profile

    Reply
  8. Kie-yu
    December 17, 2010 at 9:46 am (4 years ago)

    sedih!

    Reply
    • yanmie
      December 17, 2010 at 9:56 am (4 years ago)

      uhuk….sob…sob…

      Reply
  9. lAl
    December 17, 2010 at 9:32 am (4 years ago)

    tue yg merisaukan tu akak..huhu… dah la dekat ja tempat video yg mula disebar tu ngan umah sy kat Penang tu… :(
    lAl recently posted..Kekuatan SEMANGATMy Profile

    Reply
    • yanmie
      December 17, 2010 at 9:33 am (4 years ago)

      @lAl, oh yeker lal, takutlah sbb yg buat tu budak-budak lagi, keruntuhan moral tu sgt menakutkan sampai membuat hubungan seks adik beradik…hem…minta di jauhkan dr keturunan kita
      yanmie recently posted..Aksi panas adik beradikMy Profile

      Reply
      • lAl
        December 17, 2010 at 10:02 am (4 years ago)

        tue la kepentingan pendidikan agama di kala anak masih muda… bagi sedar awal2..huhuhu
        @yanmie,
        lAl recently posted..Kekuatan SEMANGATMy Profile

        Reply
        • yanmie
          December 17, 2010 at 10:06 am (4 years ago)

          @lAl, betul tu, tp kalau dh sampai tahap mcm nie, mengucap ajelah yang mampu, umur masih mentah tapi boleh buat benda sejauh ini. harap2 diorang bertaubat, ibu bapa mesti sedar benda nie blh berlalu xkira umur..uhuk..sedey sgt, minta di jauhkan :(
          yanmie recently posted..Aksi panas adik beradikMy Profile

          Reply
          • lAl
            December 17, 2010 at 10:32 am (4 years ago)

            tue la akak…huhuhu.. sy pon sedih jgak.tapi ini dah realiti yang berlaku dalam masyarakat kita.huhu..tue la juga kepentingan hidup berjiran ni…kan?
            @yanmie,
            lAl recently posted..Kekuatan SEMANGATMy Profile

            Reply
  10. zunairah
    December 17, 2010 at 8:59 am (4 years ago)

    Astagfirullahalazim..minta2 ahli kelaurga kita semua dijauhkan..aminn

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge