Aksi panas adik beradik

Salam semua, alahai baru tau pasal berita nie, semalam sibuk sangat-sangat, berita laporan dari akhbar metro semalam pasal rakaman aksi seks 2 adik beradik yang dipercayai di rakam di sebuah hotel menggunakan telefon bimbit, sanga-sangat memalukan!, risau pulak semakin parah keruntuhan moral masyarakat negara ini.

aksi panas 2 adik beradik

Minta seluruh ahli keluarga kita di jauhkan dari perkara-perkara sebegini, siapa yang patut dipersalahkan bila berlakunya perkara ini?, tambahan pulak usia pasangan tersebut masih terlalu muda yang mana budak lelaki tersebut dipercayai berusia antara 11 dan 12 tahun manakala pasangan perempuan antara 13 dan 14 tahun.

Nota Yanmie : Sedangkan kanak-kanak boleh beraksi macam tu, orang dewasa apatah lagi :(

30 thoughts on “Aksi panas adik beradik

  1. woowoo..semalam pon ade baca kak..memnag terlejut sangt…budak2 skang terlalu terdedah pada bende2 yg xsepatutnyer..dorang masih belom boleh terima bende2 cam ni kan…dorang xtau mn buruk mn baik huhuhu..
    eiyda recently posted..Ya Allah Ya Tuhan KuMy Profile

  2. takutlah dengar berita camnih. sebab tuh eiela sokong pend seks diajar di sekolah rendah. budak-budak sekarang dah advanced. pengaruh banyak sangat. mintak dijauhkan lah sebab hari tuh baru je dlete klip tak senonoh dlm hp anak buah, dia senyap je..kalau bising siap la.
    eiela recently posted..Ayam Pencen Askar Dan PolisMy Profile

        1. @lAl, betul tu, tp kalau dh sampai tahap mcm nie, mengucap ajelah yang mampu, umur masih mentah tapi boleh buat benda sejauh ini. harap2 diorang bertaubat, ibu bapa mesti sedar benda nie blh berlalu xkira umur..uhuk..sedey sgt, minta di jauhkan :(
          yanmie recently posted..Aksi panas adik beradikMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge