Pemenang jom teka cuti-cuti di JB

Salam semua, adess kejap je contest teka no bilik tu berlangsung, lebih kurang dalam 10 minit je dah dapat pemenang, ggrrr!! ingat nak biar sampai pukul 12 malam nie, tapi macam tak best pulak nak biar lama-lama sebab pemenang dah ada, kesian kat kawan-kawan yang lain meneka. oklah dah bersedia untuk mengetahui jawapannya??

no bilik

Sebenarnya jawapan yang tepat dan terawal adalah melalui tweet tapi silapnya dia tak jawab kat komen entry Cuti-cuti di JB – jom teka ada hadiah, sebabnya jawapan hanya di terima melalui komen di entry tersebut, dah bagi klue tu suruh jawab kat komen entry tapi takde pulak…ehehe melepas Andyhowt dengan contest nie 🙂

ok jawapannya adalah seperti gambar di bawah 🙂

no bilik

yeay tahniah buat Jejaka hensem aka anakperak kerana berjaya meneka dengan tepat dan tahniah jugak buat Dauspozi kerana hampir berjaya meneka dengan tepat.

menang contest

Tahniah yea, nanti DM alamat untuk proses penghantaran hadiah.

souvenier

pada yang tidak berjaya jangan putus asa, insyaallah akan ada lagi mini contest yang akan menyusul :), terima kasih sudi meriahkan sesi teka meneka ini 🙂

Nota Yanmie : aiyoooo terer benar diorg nie, 10 minit je terus dapat pemenang 🙂

About yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

View all posts by yanmie

30 Comments on “Pemenang jom teka cuti-cuti di JB”

  1. I had a desire to begin my company, however I did not have enough of money to do that. Thank heaven my colleague said to take the home loans. Therefore I used the collateral loan and realized my old dream.

  2. wah~ aku terlamabat lah join..hahah

    1)Bila Isu Bertunang Tanpa Sedar Itu Salah, Harap Maklum !
    2)Kilang Al-Quran Dan Bagaimana Al-Quran Dibuat ?
    3)Mengumpat! Adakah Ianya Hobi Manusia Zaman Sekarang ?

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge