Aksi panas budak tengah tidur

Salam semua, wah korang kalau tajuk-tajuk panas macam nie laju aje ye nak kliknya…hahaa, memang betul okeh tajuk entry nie, ada budak sedang tidur…aksi lain dari yang lain, ehehe boleh gitu??

aksi budak sedang tidurhahaa..kan tak tipu memang ada budak sedang tidur tu 😛

Sebenarnya gambar nie ambil semalam rasanya, kesian haziq ngigau pi tido kat tepi sofa tu, sib baiklah tak jatuh, tapi tergelak jugak tengok aksi haziq tido tu…hahhaa

Jangan ada yang marah ye sebab tajuk entry bukan main panas lagi, alih-alih jumpa budak kecik kat atas tu..hahaa bikin panas je ibu haziq nie 🙂

Nota Yanmie : yeay server dah up balik 😛

About yanmie 2603 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

63 Comments

  1. hahah.. memang gempak tajuk n3 nih…
    Ingat ape aksi yg panas..huhu
    cian Haziq sampai t.tdo kat sofa…
    kalo jatuh mesti sakit..adehh

    • hahhaa amboii laju je klik ye kalau aksi panas2 nie 😛
      dia ngigau tu pi naik atas sofa tu sambung tido, sblm nie tido dpn tv pastu naik atas tu landing blk..hahaa kelakar

  2. hahaha..tadi tengok aksi panas entri eyriqazz..sekarang kak yan pulak buat entri panas aksi budak tidor..hahaha.. pasai apa budak tu tidok macam tu.. kesian dia..hehehe

  3. Haziq nampak sedang mendahului barisan pelumba2 handalan.. meninggalkan Valentino Rossi jauh di belakang.. Haziq nampaknya akan melepasi garisan penamat dengan aksi yang cukup hebat sekali.. vroommm~ vrooooooomm~

1 Trackback / Pingback

  1. Tweets that mention Aksi panas budak tengah tidur | yanmieonline.com -- Topsy.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge