Sedapnya Cendawan goreng dan colek buah

Salam semua, petang nie cuaca oklah tak panas sangat, so rajin pun ada sikit mari tu yang rajin buat cedawan goreng plus pulak makan colek buah, mak metua yang kupaskan buah mangga tu..ehehe kalau harap Yan memang tak kupas dah ler sebab tak bape nak reti…kikiki, layan jom menu minum petang kami hari nie 🙂

cendawan gorengCendawan goreng nie buat simple je, ikut resepi sendiri, rasanya sungguh lazat aiman kata…kah3, sebab aiman memang suka makan cendawan goreng nie 🙂

cara buat cendawan gorengCara buat sungguh mudah! semudah ABC gitu 🙂 nak ke resepinye??

buah dan colekDi layankan pulak dengan colek buah mangga yang di bawa dari kampung kat kedah dan buah jambu batu yang di beli dari RNR Tapah, Perak dan dimakan bersama kuah rojak Mak Bee.

kuah rojak Mak BeeKuah rojak kacang Mak Bee memang marbeles, kuah rojak mak bee nie memang terkenal di sana, memang jadi sebutanlah jugak kuah rojak mak bee nie, rasa sekali pasti nak lagi…ehehe promo baik punye 😛

Nota Yanmie : nyamannyeee 😛

You may also like

32 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge