Salam, tak sabarnya nak undi di Parlimen Batu Sapi sandakan, harap-harap kali ini rakyat dapat memilih calon yang betul-betul boleh memerintah bahagian tersebut, mesti seronok tengok suasana undi di kampung, alahai mampu tengok dari jauh je, tetiba rindu kampung halaman di Batu Sapi, Sandakan, Sabah :)

batu sapi

Batu inilah simbolik kepada nama kampung Yan iaitu Batu Sapi yang kononye seakan-akan bentuk sapi…ehehe dan jangan tanya Yan ye kenapa digelar sebagai bentuk sapi, sedangkan macam badak pun ada…hahhaaa :P tu orang dulu-dululah yang istilah kan, tapi mungkin jugak ada sejarahnya yang tersendiri, dengar-dengar sapi kena sumpah jadi batu..hem ntah ler…abaikan je…kikiki

Dan kali ini, Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Musa Aman dilantik Pengarah Pilihan Raya Kecil Parlimen Batu Sapi. Nampaknya ramailah orang-orang kenamaan turun padang ke Kampung Yan di Batu Sapi, Sandakan…dan dah tentu sekolah menengah Yan dulu jugak menjadi salah satu pusat pengundian di sana. Harap-harap semuanya berjalan dengan lancar….Amin :)

smbs

uwwaaa tetiba rindu kat sekolah menengah Batu Sapi, Sandakan, Sabah :)

Jom nyanyi lagu mari mengudi…hahaa lama tak dengar…best jugak layan :)

Nota Yanmie : Oh…Batu Sapi :)

17 Thoughts on “Batu Sapi Sandakan – Sabah

  1. sandakan tempat kelahiranku…

  2. RT @yanmie Batu Sapi Sandakan – Sabah | yanmieonline.com http://bit.ly/9gbN8w

  3. sekali pandang nampak batu
    dua kali pandang,unik la batu tu,heheh

  4. oho, kampung kao rupanyer itu, yan? eheheheh… glemer sehhh….

  5. @yanmie
    ooo ingtkan kak yg ngundi kat sane, hehe :P

    Terkini : Maut berebut remote TV

  6. hahha…batu sapi cam badak pon ade kn..cam gajah xder belalai pon yer..ekekke….mr mengundi calon yg layak kn kak yan…

  7. unik betoi batu tu…

  8. Pingback: Tweets that mention Batu Sapi Sandakan - Sabah | yanmieonline.com -- Topsy.com

  9. serius dah lame x dgar lagu ni , hehe kak yan ngundi sane ke?

  10. Batu Sapi Sandakan – Sabah | yanmieonline.com http://bit.ly/9gbN8w

  11. RT: @yanmie: Blog Updated : Batu Sapi sandakan http://bit.ly/9610hb

  12. Blog Updated : Batu Sapi sandakan http://bit.ly/9610hb

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation