Daging Masak Merah dan tak sabar nak gantung

Salam semua, semalam mengoogle Resepi Daging Masak Merah, tapi resepi tak follow pun kat internet tu, cuma tengok macam mana diorang buat daging tu jadik warna merah, rupanya kena perap dengan pewarna merah..hehe. Jom layan gambar daging masak merah versi Yanmie πŸ™‚

ehek…tulah dia antara salah satu menu berbuka yang Yan masak sendiri iaitu Daging Masak Merah. Rasanya sungguh marbeles!! rasa sekali pasti nak lagi, semestinya menu-menu yang ditayang dalam nie mesti yang sedap2, kalau tak sedap memang tak entry..ekeke.

Hari nie tak tahu lagi nak masak apa untuk berbuka, rasanya buat Ayam Bakar kegemaran anak-anak kot πŸ™‚

Kotak pun tak buka lagi tu…ehehe, oh yea sila abaikan makanan Β atas meja tu ye πŸ˜›

Ehek interprem jap gambar atas nie, tak sabar nak gantung frame ayat suci dari Syiria yang baru di beli 2 hari lepas, syukur tuan kedai baik hati sangat bagi harga diskaun dari RM500 dapat harga RM300 aje, rezeki ramadhan. Frame tersebut ada warranty πŸ™‚

Nota Yanmie : Adoiyaii banyak benar keje rumah yang tak setel lagi..huhuhu

About yanmie 2602 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

24 Comments

  1. macam mana nak gantung daging masak merah? Ke macam daging kebab yang baru dibakar g2.. hehehe… tgk2 2 benda yg berbeza.. πŸ˜€

    Mood raya makin terasa…. hari ni semua orang dah kemas rumah..

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge