Kebahagiaan dalam perpisahan – Shahir

Salam semua, lama-lama dengar lagu si Shahir Juara Akademi Fantasia 8 nie makin sedaplah pulak, dulu dengar lagu Kebahagiaan dalam perpisahan macam ala-ala lagu dulu-dulu pulak…ehehe tapi bila dah selalu dengar bestlah pulak. Jom layan yea…*ehehe baru nak layan, orang lain dah hafal lagu nie*

Jom nyanyi sama2 yea, siap ada lirik lagu Kebahagiaan dalam perpisahan di setakan sekali 🙂

Kebahagiaan dalam perpisahan

Tak perlu ucapkan sepatah kata

Kerana lantang terbaca dari muka

Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa

Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi

Betulkan kesilapan perhubungan ini

Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan

Manakah agaknya cinta kasih?

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum

Bunga yang layu pada musim luruh

Yang dulunya mekar disinar suria

Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata

Semakin lama semakin rekah

Menimbulkan tanya apa mungkin kita

Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Tiap titis airmata kau tangiskan

Ku dah cukup menampung selautan

Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam

Kerana cuba menafi realiti

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum

Bunga yang layu pada musim luruh

Yang dulunya mekar disinar suria

Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata

Semakin lama semakin rekah

Menimbulkan tanya apa mungkin kita

Temu kebahagiaan dalam perpisahan

About yanmie 2603 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

12 Comments

  1. salam sis..lama rsnya tk singgah sini…shahir ne yg juara AF8 tu kan..tk tgk pun AF..mn nak dpt kt sini kan…tup2 tahu dh ade pemenang..not bad gk lagu ne kan..

    • Salam wahidah, pekabar? Ha’ah shahir juara af8 tu. Akak tgk gak tp xsampai abis sbb time konsert final ni bilik umah akak tebakar..huhuhu but sikit ajelah x teruk 😀

    • Hehehe akak suka dgr je, mmglah xbhgia klu berpisah…

      Akak pun minat aizat since dia gemuk smpailah dia hensem skrg nie. Lagu2 aizat semua best2 🙂

1 Trackback / Pingback

  1. Tweets that mention Kebahagiaan dalam perpisahan – Shahir | yanmieonline.com -- Topsy.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge