Belajar Memandu

Salam semua, minggu nie lesen L Yan keluar, yeeehhhaa dengan rasa hati gumbira Yan start belajar bawa kereta sang kancil minggu nie. Perasaan tu macam biasa aje, takde nebes ke gabra ke…biasa-biasa aje, cuma rasa macam mimpi boleh bawa kereta.

Litar memandu Institut Memandu Warisan Jengka Sentral

sebenarnya ini adalah kali ke 2 Yan drive kereta sang kancil, kali pertama khamis lepas, bayangkan dengan tak ada kemahiran membawa kereta langsung, cikgu memandu Yan tetiba suh bawak…arghhh sudah!!

Litar memandu Institut Memandu Warisan Jengka Sentral

Ondeway nak balik rumah khamis lepas, cikgu memandu Yan suh drive kereta dari JPJ Jengka sampailah ke rumah (Jengka 13). Nasib baiklah boleh bawa…kikikiki, lutut pun tak ketaq 🙂 tup-tup dah sampai simpang masuk ke rumah…hahhaa

Nota Yanmie : Adakah aku bakal jadik gile stereng macam kengkawan yang lain??

About yanmie 2602 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

22 Comments

6 Trackbacks / Pingbacks

  1. Tweets that mention Belajar Memandu | yanmieonline.com -- Topsy.com
  2. Cicak Tokek aka Cicak Gergasi jadi buruan | yanmieonline.com
  3. Mari tahan nafsu di bulan ramadhan | yanmieonline.com
  4. Projek Kuih Batang Buruk Sabah Versi Yanmie | yanmieonline.com
  5. Pagi yang di nanti sudah tiba - Test JPJ | yanmieonline.com
  6. Pertama kali memandu kereta en.hubby | yanmieonline.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge