OST Ilusi – Aiman (Cinta Terakhir)

Salam semua, tak sabar nak layan Ilusi di Slot Akasia TV3 isnin nanti, harap-harap drama Ilusi nanti best sebest Adamaya. Jom layan OST aka lagu tema Ilusi dulu ye 🙂
Aiman, bukan anakku…ekeke kebetulan pulak nama Aiman nie sama dengan hero Yanmie yang comei kat atas tu 🙂 Oklah jom nyanyi sama-sama yea, ada sekali lirik, clip video dan link downlod Cinta Terakhir di sertakan….ekekeke
.

Lagu/Lirik: Hafiz Hamidun
Artis: Aiman
Cinta Terakhir

Kau cinta pertamaku
Kau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa
Menafikan kasih kita
Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia
Korus
Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir
Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia
Ulang korus
Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan
Ulang korus
Klik bawah untuk mendownload lagu
Cinta Terakhir

Nota Yanmie : Lagu nie Yan dah hafal…ehehhe 🙂

About yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at [email protected] , thank you :)

View all posts by yanmie

20 Comments on “OST Ilusi – Aiman (Cinta Terakhir)”

    1. betul tu..harap2 gitu..rasa mcm xbest pulak takde drama yg sebest adamaya..tunggu jugak nie kalau2 ada drama yg blh lawan kebestan adamaya… 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge