Salam semua, 2-3 hari lepas memang yan tak online menentu sebabnya seperti yang korang sedia maklum rumah Yan baru je mengalami Tragedi INI dan boleh jugak baca kat SINI. So memang langsung x ingat kat blog ini, sebab ada benda yang lebih penting dari blog ini. Syukur Alhamdulillah semuanya kembali tenang seperti sedia kala. Dan pagi tadi buka blog, macam biasa benda pertama mesti tengok berapakah trafik yang masuk ke yanmieonline.com dan untuk pengetahuan blog ini jugak memang turut sama terumbang ambing sebabnya takde update dan Yan langsung tak mengadap lappy/blog.

Drag gambar ke New Tab untuk pemandangan yang lebih luas 🙂

Oklahkan trafik blog tanpa berupdate dan tanpa tuan blog ada kat rumah  hijau ini, orang masih nak datang jugak. Terima kasih semua yang pernah singgah ke sini. Yan hargai sangat-sangat 🙂

Drag gambar ke New Tab untuk pemandangan yang lebih luas 🙂

Untuk minggu ini sebanyak 4,224 keywords yang masuk ke blog ini, malah pernah mencecah sehingga ke 10K keywords seminggu. tapi macam biasalah ada masa-masanya turun naik. dan terbaru keywords yang paling kelakar sangat Yan pernah Entry kat SINI.

Oklah setkat ini sahaja perkongsihan pasal trafik blog Yan yang tanpa blog diupdate dan tanpa tuannya mengadap lappy…terima kasih kepada semua yang pernah singgah ke sini.

By yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

35 thoughts on “Trafik blog tanpa online dan update blog”
    1. Salam rashid..betul tu, tp keywords yg masuk ke sini bukan setakat adamaya aje..ada bnyk lagi keywords lain 🙂 adamaya dh tercorot 🙂 ehehe

  1. kencanggg…. blog ni sampingan je.. hihihi
    .-= Luth Textile´s last blog ..6 Tips untuk membeli domain =-.

  2. kencang giler traffic ko yan.. ape pun, famly harus diutamakan.. 🙂 smoga semua nya akan kembali seperti sediakala.. risau aku bc en3 ko 2.
    .-= darkbatman´s last blog ..Akhirnya Inter Milan Juara UEFA Champions League =-.

    1. hehee jom fight alexa..ekeke
      tulah alexa nie skrg makin kecik makin payah nk menten, hari tu dh kecik sikit tu..lah nie naik blk..adoii

    1. Terima kasih kak, harap2 mcm tu lah…tp klu turun pun x down sgt sbb lah nie x bape nk giler trafik..ehehe klu dpt 500++ sehari pun dh ok sgt kak 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge