Mia Sara Nasuha – Amani di Adamaya TV3

Salam semua, seperti yang semua maklum sekarang nie siri Slot Akasia di TV3 yang bertajuk Adamaya menjadi bualan orang ramai tak kira di tempat kerja, tempat menunggu bas, kedai mamak, dimana-mana sahaja semua orang bercerita pasal Drama Adamaya nie. Aku jugak tidak ketinggalan menonton Drama Adamaya ini, jalan cerita yang sangat mudah difahami, pelakon pun memang hensem dan cantik. Yang bestnya si cilik Amani pandai sungguh menjiwai watak.

Amani atau nama sebenarnya Mia Sarah Nasuha adalah model kanak-kanak yang selalu muncul di kaca TV sejak dia kecil lagi. Mia pernah menjadi model iklan tv untuk Bank Islam, Celcom, Sustagen, Nokia, TM, Softlan, Astro Beyond. Dan Sekarang drama Adamaya ini adalah drama pertama bagi dirinya.

 

 

Sangat comel Mia Sara Nasuha nie, putih melepak pulak tu, memang padanlah Mia jadi anak kepada Lisa Dan Sein di dalam Drama Adamaya nie, muka diorang bertiga pun lebih kurang je. cantik dan hensem


About yanmie 2602 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

24 Comments

  1. memang best episod las adamaya,cam nak suruh tayang semula,ada cd x ntti blh beli cd hari2 sya tngk..sya suka amani cmel sngt……………

  2. ifti igt mia ni anak sein hehe rupanye mmg dia pelakon and model iklan kanak2 ek hehe..sbb muka dia lebih kurang cam sein je .. comel putih

3 Trackbacks / Pingbacks

  1. Top Keywords Bulan Julai | yanmieonline.com
  2. Episode 3 Epilog Syurga Cinta di Akasia TV3 | yanmieonline.com
  3. OST Epilog Syurga Cinta di Akasia TV3 | yanmieonline.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge