Aksi Ustazah dan remaja Tanam bayi – Taubat Maksiat

Salam semua, semalam mesti ramai yang terkejut dengan berita laporan Akhbar kosmo kan? pasal adegan seks ustazah dengan seorang warden di asrama, memang sangat memalukan, lagi-lagi yang melakukan perbuatan terkutuk itu adalah seorang ustaza yang bertudung dan bersarung tangan. Pasti sedikit sebanyak mencemarkan imej orang yang bertudung.

haiyaaa….tak malu betul, macam nie ke orang yang nak mendidik anak bangsa?? hem….

Berikut berita yang di laporkan oleh Akhbar Kosmo

KUALA LUMPUR – Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan ‘pelakon’ yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit.

Terbaru berita yang dilaporkan semalam melalui TV3 lagiklah tidak berperikemanusiaan langsung, di mana Remaja belasan tahun bersama pasangannya telah ditangkap kerana menanam bayi mereka di tepi sungai, Ya Rabbi…apalah salah bayi tersebut.

Bukan main sedap lagik korang dua bercengkerama pastu hasil cengkerama korang tanam macam tu. Hem..apa nak jadilah dunia sekarang nie.

Berikut Laporan Akhbar dari Berita Harian Online

MELAKA: Dua pelajar belasan tahun mengaku bersalah di Mahkamah Majistret di sini, semalam, atas tuduhan mengebumikan mayat seorang bayi lelaki yang baru dilahirkan, di tebing sungai berhampiran Taman Melaka Baru, Batu Berendam, dekat sini, pada Rabu lalu.
Muhamad Safiuddin Mohd Zahari, 19, dari Taman Melaka Baru dan remaja perempuan berusia 15 tahun didakwa melakukan perbuatan itu di tebing Sungai Malim, antara jam 12 hingga 12.30 tengah hari 12 Mei lalu.
Mereka membuat pengakuan bersalah selepas pertuduhan dibacakan di hadapan Majistret Muhamad Faizal Ismail pada prosiding jam 3 petang itu.
Ketika pertuduhan dibacakan, Muhamad Safiuddin yang memakai baju berkolar merah kelihatan tenang, manakala remaja wanita yang memakai baju hijau sambil menutup kepala dengan tuala kecil berwarna biru, menggigil. Berita Penuh baca SINI

Jom hayati lagu Taubat Maksiat dari Wali Band yang betul-betul boleh menginsafkan bagi Yan. senikata lagu yang penuh mendalam ertinya.

(Tobat) Taubat Maksiat – Wali Band

Dengarlah hai sobat
saat kau maksiat
dan kau bayangkan ajal mendekat
apa kan kau buat
kau takkan selamat
pasti dirimu habis dan tamat
bukan ku sok taat
sebelum terlambat
ayo sama-sama kita taubat
dunia sesaat
awas kau tersesat
ingatlah masih ada akhirat
astafighrullahal’adzim

reff:
ingat mati, ingat sakit
ingatlah saat kau sulit
ingat ingat hidup cuman satu kali
berapa dosa kau buat
berapa kali maksiat
ingat ingat sobat ingatlah akhirat
cepat ucap astafighrullahal’adzim
pandanglah ke sana
lihat yang di sana
mereka yang terbaring di tanah
bukankah mereka
pernah hidup juga
kita pun kan menyusul mereka
astafighrullahal’adzim

repeat reff
cepat ucap astafighrullahal’adzim

repeat reff
cepat ucap astafighrullahal’adzim
cepat ucap astafighrullahal’adzim

Sumber SINI

yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

40 thoughts on “Aksi Ustazah dan remaja Tanam bayi – Taubat Maksiat

  1. Tak kira siapapun pelakunya, yang penting perbuatan tersebut salah dan haram.Jangan kita ambik peluang untuk menghentam si pelakunya, tapi kita amik sebagai peringatan minta dijauhkan dari kita dan umat islam yang lain…Sayangi harga diri kita.

  2. rasa kenja sangat kot…tu pasal lah nak sangat buat benda cam tu ….ingat dalam pertudungan rasa alim…tapi luaran…. astaga. macam syaitan….nama jak ustazah…konon nak buktikan cinta…tapi cinta itu dah diketahui budak asrama …nak kan malu….nam ustazah juak kena… mmg tak tahu malu agak nya

  3. taktau nak kata apa..
    .-= Luth Textile´s last blog ..Dari manakah kita nak nilai seseorang itu orang yang baik? =-.

  4. Pingback: shinichixx
  5. kita bukan nak memburukkan nama sesape..tapi just nak share cerita yang ada dan dalam masa yang sama kita boleh menilai diri kita sendiri

  6. Saya pelik dengan media ni. Suka sangat dengan berita mengaitkan golongan agama. Semacam ada kosnpirasi untuk memburukkan “agamawan”. Sahih ke berita dalam Kosmo tu Ustazah? Mengapa akhbar perlu berita sebegini? Publisiti murahan untuk tarik pembeli? Atau kosmo juga suka bermain dengan keyword? 😀

  7. masyaallah. apa nak jadi dengan masyarakat melayu hari ni…
    .-= Amir´s last blog ..Amir Said Berpindah ke Rumah Baru Bhg 2 =-.

  8. ermm..yg kantoi tanam bayi tu pon patut rejam je diorg dua.
    mase buat xnak pikir..bila anak dah lahir nak jadi pembunuh plak..grrr.
    .-= NiZaM Limited´s last blog ..Perempuan Pakai Tudung Tak Semestinya Baik La.. =-.

  9. ish ustazah ni memalukan maruah org islam je ..nama je ustazah tp melakukan maksiat..baby tu kasi ifti pon x ape huhu mmg lama nak anak laki huhu
    .-= ifti´s last blog ..Syah Jihan Episode 02 =-.

  10. ustazah..ustazah…tapi jgn sebab ni org cop sume org pkai tudung tak boleh pakai sudah ler..kadang2 dorg xpaham smpi boleh ckp “bek xyah tudung”..
    .-= suki´s last blog ..Korang Tahu tak? : USB 3.0, Michael Jackson Shoe Patent, Malaysian and Singaporean Army Strength =-.

    1. tu la pslnye..nnti ramai lg yg tak bertudung guna alasan camtu.ish2..
      .-= NiZaM Limited´s last blog ..Seks Ustazah – Sekarang Musimnya? =-.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge