Contest Padan Muke dari Sensasi.org

Salam semua, hari nie Yan nak masuk contest yang dianjurkan oleh bespren aka kawan baik Yan dari sensasi.org, contestnya bertajuk PADAN MUKE. erk…tajuk contest macam perli orang lain jekan…hahaa tp takde kena mengena pun dengan orang lain. Contest nie senang je, cuma padankan gambar muka artis dan badan artis tersebut.

Pemenang akan memenangi hadiah wang tunai rm50 sensasi.org (hadiah mungkin ditambah sekiranya lebih ramai yang menyertai pertandingan)

Tarikh tutup penyertaan : 20 April 2010
Pengumuman pemenang: 22 April 2010


Jom Padankan gambar di bawah

Ok ini Jawapan Yan yea…

Muka A = Badan B
Muka B = Badan A
Muka C = Badan E
Muka D = Badan D
Muka E = Badan F
Muka F = Badan C

hehehe…mudahan berjaya meneka dengan tepat…ekekkee. So pada korang yang berminat jomlah memeriahkan lagi contest nie, manalah tau rezeki korang kan…ekekke..RM50 jadi milik korang, kalau penyertaan banyak hadiah mungkin akan ditambah lagi. Klik SINI untuk join contest nie

Psstt!! awak, Yan dah join nie…siap promote lagi, so boleh dapat apa?? hahahhaa

You may also like

24 Comments

  1. sensasi :
    Tahniah kerana telah menjadi peserta terawal yang menjawab dengan tepat peraduan Padan Muke di sensasi.org.
    Sila emailkan kepada kami nombor akaun Maybank.
    Terima kasih
    sensasi´s last blog ..Achik Spin meninggal dunia

    wah bijak3

  2. Tahniah kerana telah menjadi peserta terawal yang menjawab dengan tepat peraduan Padan Muke di sensasi.org.

    Sila emailkan kepada kami nombor akaun Maybank.

    Terima kasih
    .-= sensasi´s last blog ..Achik Spin meninggal dunia =-.

  3. nantikan keputusan yang akan kaur 2 hari lagi ..huhu kebanyak blog xleh post komen la
    .-= sensasi´s last blog ..Achik Spin meninggal dunia =-.

  4. nk join pastu amek jawapan kak yan jek boleh?..ahhaha =p
    .-= eiyda´s last blog ..eiyDa:: Bila banyak masalah..ape nak buat??arrgghh!!!::: =-.

  5. slm pg yan,ermmm,pening gak la nak padankan muka dan body artis yg syelim2 ni.mcm lain2 je tu..akk doakan yan meneka dgn tepat..
    .-= cikmin´s last blog ..Rafiqin Darwisy dan Virus Kencing Tikus =-.

    1. salam lan betul tu kalau org yg amik perkembangan pasal artis nie mmg blh jawab..takpelah aku cuba ja..lgpun kawan2 yg buat kontes, dapat memeriahkan lg…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge