Akademi Fantasia 8 – Ok Bah Kalau Kau

Salam all, dalam kesibukan hari nie yan curi-curi masa jugak untuk mengupdate blog ini, maklumlah besok nak balik kampung so nak persiap apa yang patut. Ok hari nie nak cerita pasal Akademi Fantasia 8.

Sebenarnya Yan tak amik langsung pun perkembangan Akademi Fantasia 8 nie, Tirai AF pun takde tengok…malah langsung tak tau pun apa-apa pasal AF nie, sehinggalah semalam tengok Diary AF itupun secara kebetulan.

Terkejut jugak ramai peserta dari SABAH *OK BAH KALAU KAU* hahaha…alamak terlebih sudah! tapi Yan tau mesti ramai yang tak puas hati bila ramai peserta dari Negeri SABAH. Hem…nak buat macam mana, anggap jelah rezeki diorang, janganlah cuba-cuba mencetuskan pelbagai spekulasi pulak. Maybe diorang memang layak dan berbakat *OK BAH KALAU KAU* dan lebih-lebih lagi bila ada pelajar dari sabah yang adik beradik…aduhai nie sah ramai yang tak suka…tapi ai like….ekekeke *OK BAH KALAU KAU*

Kalau tanya Yan, mestilah Yan suka…hehehe wakil negeri. Tapi nak kata Undi SMS bagai memang minta maaf ajelah Yan memang tak mengundi mana-mana program realiti, Yan cuma jadi tukang tengok aje..hahaha *boleh gitu?*

Klik SINI untuk maklumat lanjut

yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

27 thoughts on “Akademi Fantasia 8 – Ok Bah Kalau Kau

  1. keciwa betul kadang2 bila tinguk si adlin kutuk para pelajar af. bukan apa, pengkritik sepatutnya memberikan komen yang bernas tapi kalau dilihat ia lebih berupakan kutukan dan sindiran yang tak masuk dek akal…aku betul2 haraplah dia jadi pengetua af tahun hadapan..nak lihat macam mana dia asuh para pelajar dia…perlu ingat, cakap senang, buat tu susah…aku tinguk cerita belalang yang dia buat enda juga sehebat mana…bagus lagi tom2 bak…apapun, aku harap adlin akan jadi pengetua af tahun hadapan…kita tinguk macam mana dia buat….aramaiti..

  2. kakyan, saya ada dengar orang cakap tahun ni ramai sabah sebab kat sabah je yang masih minat af. kiranya dia nak ramai orang undi la. mungkin sebab aura hafiz. kat semenanjung ni dah sejuk sangat dah. ramai yang duk mengutuk dari menyokong af tu. jadi susah nak dapat undi. entah betul ke tak.
    .-= zaiMi´s last blog ..Perhatian! Ancaman Terhadap Blogger =-.

    1. salam zaimi…ha ye betul jugak kata zaimi tu…hehee…tp no komen jugak sbb x tau sgt pasal af nie, tgk je klu dh ada dpn mata, tp x amik perkembangan langsung…hehehe

  3. yan..kita lama dah tak layan af ni..bkn pe..dah tak pakai astro..hehe..tp suara org sabah sedap2 apa bah..hehehhe..tak kisah mana2 negeri pun asal suara memukau..
    yan balik sabah erk..kalau dekat leh kirim amplang (betul ke eja ni)..heheh

    1. salam bb, yan bukan setakat AF…apa2 jenis hiburan mmg x layan..hehe..klu tengok pun secara kebetulan lah tu…ha yea blk sabah bsk, owh suka makan amplang yea?? kt tmpt yan payah nak cari dia selalu ada kat daerah tawau, tp xpe klu ada nnti yan bawa yea…

        1. wah lanz..perhentian batu 32 jauh bah tu dr rumah ku..hhaha…rumah ku d tengah2 bandar sandakan…

          ha yelah maybe cikmin lagi pakar pasal amplang nie..senang2 suruh dia ja buatkan..hahaha

  4. laaaa.. yan ni org sabah ke x tau la plk hehe..
    “boleh bah klu ko”.. :p
    .-= halen´s last blog ..my adorable daughter with photoscape =-.

  5. Salam Kak Yan,
    Daus tak berapa layan sangat AF ni sebab muak dah perangai peserta AF… Yang ada rupa menang, yang berbakat kalah… Contoh mcm Aizat dulu, berbakat tu… tp apasal tak jadi juara… AF8 ni ada sorang peserta nama Daus kan, huhu…

    Berdasarkan perhatian daus, org Sabah ni ramai yg berbakat dan cepat popular, pandai menari…

    Contoh:

    Adam
    Stacy

    Betul tak? BAH BAH BAH… hihi

    Ingat Hijau : Ingat Daus
    .-= Daus´s last blog ..Jom Share Link Artikel Terbaru Di Rakan Daus =-.

  6. aku rancak tengok AF ni time adam n stacy jak (stacy? hehe).. lepas tu nda layan lagi, sampaikan peserta AF lepas-lepas aku langsung tak tau nama, hehe..
    cuma minggu lepas tu jak tertengok masa tirai tu sbb isteri minta temankan tgk..
    tapi betul jglah kan, kenapa sampai 4 orang dari sabah tu.. nda bulih jadik ni..
    .-= kulanz´s last blog ..Menelusuri Dunia Fantasi =-.

      1. minggu ni ada tgk…tp cam hampeh la plak…byk yg menjerit dari menyanyi…ades
        .-= mohdisa´s last blog ..I’m going to the Gatsby Deodorant Street Fair =-.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge