Amarah Siti Nurhaliza dan Kris Dayanti

Pertama kali dengar lagu Amarah dari Dato Siti Nurhaliza dan Kris Dayanti memang best woo…tengok persembahan diorang masa Final MyStarz LG di TV3 baru-baru ini. Memang mantap kedua-duanya

Amarah dari Dato Siti Nurhaliza dan Kris Dayanti

Siti nampak agak berisi sedikit dan Kris Dayanti pulak muka nampak lain, dagu runcing pipi cengkung…ops!!! tapi menang lawa lah keduanya…

Jom layan lagu Amarah dari Dato Siti Nurhaliza dan Kris Dayanti, Memang best!!

Lirik Siti Nurhaliza & Krisdayanti – Amarah

Wanita bukanlah perhiasan mata
Wanita adalah pelengkap di jiwa
Yang perlu kau corak dan bimbingi dia
Dan pasti bukan sekadar dengan kata-kata

Manis mulut lidah kau berapi
Tanpa sedari hati kau sakiti
Ku menghargai segalanya
Namun mungkin kau yang lupa
Fikirkanlah dengarkanlah suaraku

Kau tak bisa hapuskan amarah
Walaupun engkau tahu
Aku mahu kamu mahu
Aku tahu kamu tahu
Ku takkan tunjukkanku amarah
Kerana aku tahu segala yang berlaku
Tetap akan berlaku di mana kudratku
Dia yang menentu Dia yang menentu

Hati wanita terlalu rapuh kau genggami
Yang ingin selalu dimanja dan disayangi
Ku bukan tagih janji yang kau hancuri

Bestnya pagi-pagi dengar lagu macam nie, buat kerja rumah pun memang rancak, cepat je kerja siap…hehehe

19 Comments on Amarah Siti Nurhaliza dan Kris Dayanti

  1. seo submission
    January 3, 2012 at 3:33 am (3 years ago)

    Welcome to our specialized seo submission service. We offer only non-automated submission. Hence, you get very high quality surely!

    Reply
  2. HamptonLelia32
    December 29, 2011 at 5:20 am (3 years ago)

    The home loans suppose to be important for people, which would like to start their business. By the way, it is comfortable to receive a short term loan.

    Reply
  3. zara
    August 15, 2010 at 12:33 pm (4 years ago)

    both perampas laki org….xfaham tol rsa

    Reply
  4. nuraina
    April 25, 2010 at 3:02 pm (4 years ago)

    best la lgu ni…..

    Reply
  5. Eliza
    February 4, 2010 at 12:23 pm (5 years ago)

    Yan, dulukan akak minat betul ngan ct nih. Penyanyi len dah tak pandang dah. tapikan masa dia buat gaya poyo waktu nak kawin dgn dato k tu terus akak meluat. tambah lg kesian dgn ex wife dato k.

    Waktu tu ada sesi peminat antar sms wish utk ct.Akak pun antar gak. akak tuliskan pd dia `love is blind, marriage is an eye opener. Gud luck.’ Tgk pd lirik lagu2 dia skrg ni mcm luahan isi hati dia sendirikan.

    Satu lg, tgk cara dia bertudung mcm org dlm kekeliruan ler. Sori ek ct.
    .-= Eliza´s last blog ..SAMAN =-.

    Reply
  6. fatin
    February 3, 2010 at 4:01 pm (5 years ago)

    first time dengar masa concert final mystarz LG cam blur sikit. tapi suka dgn lirik lagu ni ^^

    Reply
    • yanmie
      February 3, 2010 at 7:09 pm (5 years ago)

      salam fatin,

      samalah..saya pun festime dgr masa Final MyStarz LG, besok pgnya buka utube dgr blk..bestlah pulak..hehehe, lirik lagu mmg best kan…
      .-= yanmie´s last blog ..Widget Widgeo mengganggu proses Blogwalking =-.

      Reply
  7. Amir
    February 3, 2010 at 3:40 pm (5 years ago)

    kedua2nya mantap. mmg aku minat dua2 artis ni.

    Reply
  8. touya
    February 3, 2010 at 1:34 pm (5 years ago)

    Tak berapa minat sangat lagu Siti
    .-= touya´s last blog ..[VLOG] Tagged by Yusenze , Nina dan Cikgu Isza =-.

    Reply
  9. touya
    February 3, 2010 at 1:29 pm (5 years ago)

    Tak berapa minat sangat , entah kenapa

    Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge