Separuh Jiwaku Pergi

Bestkan lagu baru anang nie? Separuh Jiwaku Pergi. memula dengar tak bestpun, biasa2 je. Tapi lama-lama dengar jadi syioklah pulak. mendalam betul maksudnya. Hari tu masa otw gi Perak dengar temubual anang ngan hotfm, anang kata lagu tu memang berdasarkan pengalaman dia dengan perkahwinan dia yang terdahulu…huhuhu…

Fakta : KD dan Anang telah disahkan bercerai talak satu oleh Pengadilan Agama Jakarta Selatan pada 22 Oktober lalu. Sebelum ini, Anang telah melafazkan cerai terhadap KD pada 19 Ogos lalu tetapi demi menghormati kedatangan Ramadan mereka hanya mengambil tindakan menfailkan penceraian pada 28 September lepas.

Fakta / Auta? : KD di gosipkan kononnye dia menjalinkan hubungan cinta dan skandal dengan seorang tokoh serta usahawan ternama dari Timor Leste, Rahul Lemos .

Pssttt!! menang terkejut mulanya bila dapat tahu anang dan kris dayanti bercerai..nak buat macam manakan…dah takde jodoh. Apa pun moga sukses untuk keduanya.

About yanmie 2603 Articles
Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

11 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.




CommentLuv badge