Hari nie dapat adiah dari Eryn sempena besday Yan masa 20hb 12 yg lepas, Thanks dear…Yan hargai sangat2. Ekceli memang Yan tau hari nie adiah dari Eryn sampai *sebab eryn impom dh kat Yan..hehee* katanya xreti nk surprise2 nie. Takpe dear..Yan suke…ngggeee~~~

Dan apakah hadiahnye? meh tgk okies..

Ops!!…nie bukan cek dari Nuffnang ok! nie lah adiah yang Yan maksudkan kat atas tu.

Yeayyy…dapat adiah shawl dari Eryn..Thanks dear, nielah festime orang adiahkan shawl kat Yan, dan inilah jugak shawl pertama yang Yan ada dan hari nie jugak lah pertama kali Yan pakai shawl…hehehe…amacam kiut tak??  dan yang bestnya shawl nie adalah fevret kaler Yan…i likeeeeee….*berapa banyak dan dahhh…hehehe*

Sekali lagik Thanks buat Eryn babe, dh adiakan Yan Shawl yang sangat Cantek nie. len kali kasik lagik, aku dh suka plk nak pakai shawl nie..sangat sesuailah dengan anak tudung yang Yan baru beli baru nie kat stadium shah alam…hehe *cam tetau jerk*

Psssttt!! abaikan pic muka Yan yang tengah duk chubby skrg nie..huhuhu…