Semalam kami gi jenjalan ke KL
lokasi utamanya ke KLCC
pergh!!! ramai sungguh org semalam
crowded sgt2…tp best sbb meriah aje KLCC semalam
macam2 ragam org…

Layan pic jelah ek..nk stori bebanyak kang anak jaga pulak
tu baru je tido yg abang tu…jenuh belai2 dia..
dkt 2 jam gak nk tidokan dia…
tu yg entry nie asyik tertangguh2 aje…huhuhu..
ok layan pic jap…ekekeke

See..ramai benar org semalam…maklumlah semua dh gaji kan…hehehe

Tengok jelah gmbr anak2..diorg x fokus pun…sibuk tgk itu ini..uhhuhuhu..

My Cousin, cuti sem lepak umah Yan…
mmg depan nk buka sem dh…hohoho…study bebaik tau!

Dah penat2 berjalan…apa lagik isi perut dulu lah…

nyum2….mkn pun x abis coz kekenyangan…
lepas mkn…terus blk klang….
sblm tu en.hubby singgah s.alam amik brg keta
kami sampai umah dlm kul 1am…huhuhu
Ada bnyk gmbr bangunan KLCC yg yan amik…
saje suka2 utk di edit..
sharekan 2 je kt bwh nie …
banyak2 letak kang korang bosan nk tgk..hehehe

aku yg tgh rajin mengedit gambar…hehehe

Nie pun sama gak..
ikutkan bnyk yg nk diedit….hahahaha…*xde keje carik keje*

Kami lah nie berempat…gambar zaman purba…ekekeke

Ada bnyk lg gmbr tp klu share kt sini semua
kang kehabisan bandwidth lak…hahaha
so kengkawan leh layan kt pesbuk yea…Yiihhaaa….chow dulu
Anak2 dh bgun…huhuhu..kejap betul diorg tido..
tak dan Ibu diorg nk goyang2 inul kaki….nnnggeee~~~

6 Thoughts on “Malam minggu jalan-jalan carik makan ke KLCC

  1. Nida,

    ha'ah kak..jauh tu kami cari mkn..berbatu2 gak perjlnan…hehehe…

    akak, tu bkn sirap ais tp tembikai susu..ngggeee~~ rupanya cam sirap kan…kan…

    kt situ yelah xleh minum sesejuk time musim sejuk klu tak beku…haha *sukak hati jerk*

  2. Ms Aireen Mohd,

    ha'ah betul…anak aku mata melilau je nengok…hehehe…maklumlah jarang2 bawa diorg gi tmpt camnie, biasa bawa gi playground dan econsave aje…wakakaka…

    aku pegi sabtu baru nie…tp mlm arr…mmg ramai betul org kt klcc tu, pedahal xde apa2 pun…hahaha

  3. Cik Amy Sensei,

    salam cik amy, k.yan kabar baik jerk..tulah lama gak x nmpk bayang cik amy kt sini..

    url…hehehe..tantek kan…ekekeke

  4. berpusing pale anak ko tgk deco klcc tu ekk..aku punade tangkap gambo tapi tak load lagik….

    ko pg ari ape..aku pg gak tapi pagi la…mase tu tak ramai hr sabtu tu….

    huhuuh klcc yg besor tu pun leh penuh..tu lum tgk kat sure heboh …tu pun ramai gak…

  5. Amboi jauhnya pi cari makan.. hehe. Tengok sirap ais tu geram je, sini takleh minum sejuk2, sebab cuaca pun dah sejuk.

  6. salam…

    apa khabar? lama tak singgah ekk..
    waaaa…dah cantikkkk url yeeeekk… :)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation