Tajuk mmg suspen jerk kan..ekekeke

Wooww!!! pagi nie buka Nuffnang *mmg x sabar dr smlm..hehehe*
sgt2 terkejut u hasil berblog walking sambil klik2 nuff kengkawan yg lain
Bayangkan dlm 1 mmgu leh dpt RM !@#&…hehehe…*kena rahsiakan* kang ada yg jeles..ahaks..
 
Terima kasih buat kengkawan yg tlg klik2 kan
jasa korang mmg dikenang
Jangan risau…setiap jeritan korang kt mesejbox Yan nie
mmg yan bls blk dengan klik2 Yan
even klu nuff korang tido pun yan berusaha dtg blk untuk klik2
apa yg pnting tiap klik yg datang pastinya unic user
sbb Yan akan clearkan cookies dan restart modem sblm klik2 semula
Tapi tu ler asik2 blogwalking jumpa org yg sama aje
kat mesia nie mana pegi blogger2 yg lain ek??
hehhee…biasa pepagi buta mesti jumpa geng2 mengembara klik2 yg sama aje tiap hari..haha
hahaha…xkisah lah yg pnting diorg kasik kerjasama
dan harap2 diorg pun buat mcm yg Yan buat
kena clearkan cookies, cache dan restart modem utk dptkan no ip yg baru
itu dh cukup….xyah klik2 bebanyak kali pun xpe..
sbb nuffnang kira unic user bknnya bape puluh ribu riban yg di klik…hehehe
Pssttt!! korang pnya lak camne??
mesti lagik mahsyuk kan?? hehehe…*ada yg senyum sampai telinga tu*
apa pun mmg hepi coz kengkawan semua mmg bg kerjasama yg baik
cayalahhhhhhhhhh…
Syioknyer bernuffnang…dpt kenal ramai kawan
dan yg paling best dpt duit..ekekeke