Last Raya bersama Elynn and Family



Gambar atas nie gambar raya kat umah Elynn
last raya kami beraya ke umah dia
saje men terjah..wakakkakaa..
agaknyer kelam kabut kot member nie memasak..hahaha

saje nk buat elynn surprise
sbb xnk dia susah2 masak bagaikan..
tp x sampai hati lah pulak last minit baru bgtau dia
lagipun takut2 sampai kt umah dia lak takde..huhu
so call jugak ler dia sblm ke umahnye
dan ler nak ngemas2 umah..ahaks..gurau2 yea elynn…hihii

Menu mlm tu mmg best
menunya laksa, nasi impit, kuah kcg dan kuih raya
mmg marbeles…pandai ko msk..
paling suka tang kuah kcg..dr dulu mmg suka kuah kcg elynn nie
tak tahu ler dia buh apa kt kuah kcg tu, sampai teringat2..hihi
anyway thanks yea dear..ko susah2 je tapau utk aku..

oklah di kesempatan yg ada ini
aku minta maaf wokey…andai ada salah silap terkasar bahasa
harap di maafkan…kosong2 tau..tak semestinya raya je bermaafan..hihi
apa pun mmg syiok lepak umah ko..bnyk stori kan..hihi
sampai bsk pun x abis..
pedahal hari2 YM tu x puas lagi..wakaka…sabar jelah kan..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge