Blog SuperMak



Syukur Alhamdulillah
hari nie kita dah melangkah ke hari yang ke 2 berpuasa
semalam berbuka ala kadar shj
menu smlm ayam masak merah, kobis, sotong, buah dan air neslo
tak ingat pulak nak snap..hihihi
pastu smlm Yan mkn nasi sikit je, tak habis pulak tu
sayang sangt2..pedahal amik setengah senduk aje…huhuhu

Sahur pulak menu yg sgt2 simple
cukuplah utk mengalas perut hubby Yan
nie ha gmbr kt bawah

Ayam Masak Merah lebihan semalam
Saja masak lebih sbb nak mkn sampai ke sahur
sayur tu pulak di namakan sayur pasti sedap coz guna rencah Pasti Sedap..hihi
blh tahan jugak rencah pasti sedap nie…marbeles…

Tapi kan Yan tak mkn pun nasi time sahur
maklumlah bln puasa nie lah yan paling risau
sbb bln puasa selalunya berat Yan naik..hihihi
yelahkan mana taknya mkn awal pg
sbb Yan bersahur awal dlm kul 4.30 mcm tu ler
pastu dh tentu nak sambung tido kan
ha…kan ke nnti lemak berkumpul
sbb pas mkn terus nk tido..huhuhu
klu 30 hari mcm tu maunya x naik sampai 5kg..hihihi
so yan sahur mkn benda kt bwh nie…

Haaa..nielah dia mknan sahur Yan..hihihi
mkn 4 ketul aje pun
pastu minum air milo panas setengah gelas utk tenaga
dan tak lupa air masak 6 gelas…hihihi

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation