Ke Klinik lagi – Aiman Pulak Tak Sihat


Semalam kami ke klinik lagi
membawa Aiman, sian sgt aiman x sihat
tumbuh ruam2 merah kat bhgian belakang, dan dadanya
Sangat2 ler risau dan tak senang duduk bila anak xsihat
hanya Tuhan aje yang tahu


So semalam dh jumpa dgn doktor
lega sedikit mendengar penjelasan dari doktor
yelah takut kalau2 denggi, tapi doktor ckp bukan
hanyalah ruam panas akibat peluh yg banyak
mmg Yan x nafikan Aiman mmg sgt2 aktif bdknya
bdn memang sentiasa berpeluh, klu blh x nk behenti bermain2
doktor pun ada kasik jugak ubat utk minum dan sapu

Tapi Hari nie sangat sedih sgt tgk Aiman
masa Yan taip entry nie, sebak tgk dia tidur kt tepi Yan
melihatkan dia hari nie sgt2lah lemah, minum susu baru 1 botol
makanan pulak x nak makan, ubat apatah lagik
tadi pagi lepas aiman mandi Yan sapukan ubat aje

Yang membuatkan Yan sedih sgt2
Yan x blh tgk dia demam, lemah..Yan takut!!!
penah sekali dia demam sampai tahap masuk kecemasan
panas sampai 40 darjah lebih, sangat2 panas
doktor rendam dia dlm air sampai berasap2 air tu..
kalau blh tak nak melalui masa macam nie lagi

Alhamdulillah Aiman x demam cuma suam2 aje bdnnya
dan ruam2 merah tu aje yg ada
dan hari nie Aiman mengadu sakit badan
doktor ckp mmg ruam tu akan mencucuk2 dan rasa sakit sedikit

Apa pun mohon kawan2 semua dapat mendoakan
agar Aiman cepat sembuh yea…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge