Seronoknya Anak2ku

Semalam gi shopping
yan belikan aiman menda kat bawah nie
cuba korang teka…mainan ape ke itu??..
ops..sungguh ke benda itu adalah mainan??
sgt2 seronok ok bila Aiman dpt menda nie..
puas jugak Aiman sayang2 yan..*nak amik hati ibu dia*
yelah bdk mana tak hepi bila di kasik mainan kan??
tapi yg nie betul ke mainan??…ehehe…


See..punyalah dia seronok
meh tgk port dia bermain2 kereta tu kat mana…


hohohoho..kat situlah port dia main smlm…
kami biarkan aje..yg penting ada pengawasan
dan juga Aiman seronok bermain2…

Dan akhirnya..Yan suruh Aiman gigit kereta yg Yan beli tu
Aiman pun dgr ler ckp Yan..dia pun gigih ler menggigit…
sekali lepas Aiman gigit…ehehe..
jeng..jeng..jeng…
Aiman semacam pelik..
pastu Yan x tahan nk tergelak ngan Hubby…ehehe
cian Aiman..rupanya menda tu ialah COKLAT..
apa lagik dgn hampehnya dia memakan coklat itu..
Apa pun Aiman mkn coklat tu sampai habis..
sedap katanya…yummy…

Yang nie plak kes si kecik (haziq)
ekceli kelmarin ada belikan dia sandle
Tapi sandle tu hampeh tul..
ada ke patut sandle tu xsama saiz..
sebelah kecik sebelah besar…huhuhu..
mula2 xperasan pun..sekali bila haziq bangun nk berjln..
wakakakka..kelakar gitu..ehehe..
so smlm kami amik kesempatan gi tukar sandle tu..
tak ingat nk snap gmbr sandle yg x sama saiz itu…

Inilah sandle yg dh ditukar…
sangat2 sesuai ngan haziq..
see kaki dia..comeikan..kecik..ehehe…
Apapun mmg seronok melayan telatah anak2 nie…
gelihati pun ade..hehehe…

4 Comments on Seronoknya Anak2ku

  1. SuaraPeople
    November 9, 2010 at 6:37 pm (4 years ago)

    ades….feb 2009…lama nye..patut ayie datang td..ada habuk2..heheh nasib baik ayie da sapu ;p

    Reply
  2. SuaraPeople
    November 9, 2010 at 6:36 pm (4 years ago)

    yanmie :
    amboiii habis diselaknye entry lama2..dah2 malu…hahaha tu entry masa blogspot lg..sangat hodoh!! ekekee

    hahaha xpe…saje tengok2..mana taw dapat belaja info2 yang bagus..wah3…

    Reply
  3. SuaraPeople
    November 9, 2010 at 6:30 pm (4 years ago)

    best je tengok anak2 ni kan :) bila la nk ada anak

    Reply
    • yanmie
      November 9, 2010 at 6:33 pm (4 years ago)

      amboiii habis diselaknye entry lama2..dah2 malu…hahaha tu entry masa blogspot lg..sangat hodoh!! ekekee

      Reply

Leave a Reply

CommentLuv badge