Hubby Outstation Ke Terengganu

Tadi hubby yan baru bgtau….
huhuhu..besok akan Outstation ke Terengganu utk 3 minggu
wah…lama tu..mesti Yan dan anak2 akan kerinduan
so Yan dan anak2 akan dihantar blk ke kg kat Jengka Pahang
nampaknya akan bercuti blogging ler lepas nie..huhu..

Pasnie Yan akan sibuk ngemas2 barang2…
sibuk ngemas2 umah…penat jugak badan nie..
now Yan x brape sihat..Demam selsema melanda
Sakit Tekak plak x baik2 lagik..
apa pun kalian doakan ler supaya Yan cepat sembuh yea..
Almaklumlah nk berjauhan ngan hubby nie dh tentu kerinduan
Ya Allah..hubby x pegi lg Yan dh terasa lain dh..rindu dh gitu..huhuhu..

Nampak gayanya Yan cuti berblog lepas nie
dan akan kembali lepas 3 minngu..itu paling lama hubby ckp..
pada rakan2 semua…Yan pasti merindukan kalian..
tinggal2 ler komen atau pesan kat shoutbox atau ruang komen..
insyallah bila blk nnti yan akan jawab atau buat kunjungan balas..
apa pun terima kasih banyak2 atas persahabatan yang terjalin ini..
Yan hargai sangat2…muda2han persahabatan ini tiada titik noktahnya..
amin..muda2han…

11 thoughts on “Hubby Outstation Ke Terengganu

  1. Thanks atas komen anda semua…insyallah doakanlah Yan cepat sembuh ok..takpelah di tinggalkan sekejap..kira rezeki ler tu hubby o/s ke trg kan…bleh rindu2an..huhuhu..

  2. whuah…isk! isk!, tak per sabar itu namanya rezeki tu untuk anak-2…tak cukup dalam negeri dihantar kursus lagi, itu namanya REZEKI…

  3. baru nak tido ni yan…td kak su gi tuisyen kat skolah….apdet blog jap…ape2 pon ati2 diperjalanan tau nanti…semoga slmt sampai & balik…sampaikan salam kak su di kampung yer…

  4. may be bulan depan akak pulak yg kena tinggal… soba je le… mujur mak dgn adik2 ado… mcm Yan.. mujur anak2 ado… ok la kan… kejap je kan… hehehe…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge