Aksi anak2ku menari


Semalam tgk TV..
kelakar tgk gelagat anak2 tgh menari..
hehehe..nak tergolek2 tgk aiman nari..hehehe..
meh tgk video kat bwh nie..
tgk je sampai abis..
Tang aiman nie yg paling kelakarnye
menari sampai terangkat kaki..hahahha..

hehehhe..kelakar kan tgk aiman nari..
ada hati nk tiru cam kt dlm TV tu..
hahahha..ke Yan je yg lawak nengok nye..ngeh..ngeh..

Psstt!!!!…sila abaikan umah yg bersepah itu ok..
dan almari yg berikat itu..ehehe…
harap maklum!!..

About yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

View all posts by yanmie

22 Comments on “Aksi anak2ku menari”

  1. Pusat…ehehe..lemari tu mmglah x larik..tp x larat nk ngemas bnyk kali..anak2 suka menyelongkar..ehehe..klu pusing lemaritu x lawalah pulaks jadinye..huhuhu..

  2. lohhh…. lemari mahal2 kena ikat le pulaknye… takkan le lemari tu nak lari….huhuh… ape kate kak yan pusingkan je lemari tu… takde le anak2 nak selongkar… hohoho

  3. Elynn..ehehe..kelakar tgk gelagat aimantu..klu pasal cita2 tu x tahulah nk ramal coz masih terlalu awal lg…ehehe..cumanya anak2 minat dgr lagu2..pastu apalagik..menarilah..ehehe..

  4. comel-2 kelaka-2 best ler………….tergelak-2 aku tgk lebih-2 aiman, wah-2!!!!! macam dance professional pulak ….

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge