Blog SuperMak





Semua gambar yang ada nie

Yan snap semasa berada di kg dan semasa berjalan2

ada banyak lagik sebenarnya gambar yang Yan tak masukkan

Tak tahu nak pilih yang mana satu…

so Yan letak ini je…

tak mau letak bnyak2 sgt coz nk jimatkan bandwidth..hehhehee..



Gambar kat atas nie…

gambar aiman kat laman luar rumah tok lang Aiman kat sanglang

teruja sangat aiman bermain diluar rumah…

mana taknya..luas ya amat…pastu dikelilingi ngan tubuhan hijau

sedap mata memandang gitu…

Bukan main lagik aiman berposing…



Gambar yang kat atas nie pulak masa nak pegi ke kangar

dan gambar masa nak balik ke Klang

haaaa…nampak tak ade orang tua kat gmbr tu???

itulah tok kepada hubby Yan…

Kiranya Aiman nie cicit Tok arr

Tok masih kuat dan sihat lagik…

yang penting…beliau seorang yang amat penyanyang



Gambar kat atas nie pula…kat pineng..kat atas feri

Kami tak balik terus ke klang…

kami terima undangan ke rumah sepupu hubby

singgah bermalam di rumah sepupu hubby di Bayan Lepas (Pineng)

memang best sangat..first time naik feri…dan jambatan pineng..

Oppsssttt!!! nak letak gak gmbr nie…

hehhehee…nak tau tak??

ari tu kami pegi kuala perlis semata2 nak cari ‘sesuatu’ nie…

hahhaaa…mak mentua suka sgt dengan ‘sesuatu’ nie…

kiranya kalau balik sini memang tak miss arr mesti beli ‘sesuatu’ tu…

Yan pun memang suka..’sesuatu’ dia asli gitu…

jeng..jeng..jeng..inlah dia ‘sesuatu’ itu…BELACAN DJ Kuala Perlis



**Adoiii..banyak sangat dah belacan kat umah nie..yang mak mentua kasi dulu pun ada lagik tersimpan rapi kat peti sejuk tu…huhuhuu…pasnie nak buka kedai belacan lah pulak…hehehehe..

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Post Navigation