Kereta Mainan takde tayar


Ini adalah sebahagian daripada mainan yang Aiman ada. Semua keta mainan nie dh tak de tayar tapi dia masih lagik nk layan mainan nie. keta mainan yg ada tayar dia tak brape nak layan. Klu mainan yang nie, aiman sanggup berebut2 ngan adik. memang lucu…yang adik pun saje dehgki kat abang. asal abang main waktu tulah jugak dia nak main keta yang tak de tayar tu. isk..isk.. budak2 macam2 kerenah. yang elok ada nak juga yang dh rosak camtu, dah macam takde mainan lain. Kalau ikutkan nak je buang, yelah macam ibu ayah dia nie dah tak mampu sangat nk beli mainan lain. Mainan yang ada cantik dan elok dia tak berapa nak layan. Tapi disebabkan dia suka sangat, so kesian plak, tak jadiklah nak buang. takpelah..asalkan dia tak buat hal masa bermain sudah.

About yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

View all posts by yanmie

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge